» » Sponsor Reklam ve Destek

Herkese merhaba arkadaşlar hemen konuya geçelim.

Sponsor reklamı kaldırmak zorunda kaldım rahatsız edici pop-up pencereler açıp duruyo bende hem beni hemde değerli ziyaretçilerimizi rahatsız ettiğini düşündüm ve kaldırdım.

Sizleri rahatsız etmeyecek şekilde reklam eklemeye karar verdim.
O yüzden eğer sitemize reklam vermek isterseniz iletişim sayfamızdan bana ulaşabilirsiniz.

ve bide bana destek olmanızı istiyorum biliyorsunuz web sayfası yönetmek hiçte kolay bir iş değil.


Ben bu işte tek kişi olarak siteyi yönetiyorum ve zorlandıgım noktalarda oluyor o yüzden bana destek
olmak istiyorsanız beğendiğiniz hileleri,ödülleri ve haberleri sosyal medya(Facebook,Twitter,+Google vb.) sitelerde paylaşırsanız bana çok destek olmuş olursunuz.


Sizlere en güzel ve en güncel hileleri sunucağımızdan emin olabilirsiniz.



MaxiHile

Merhaba değerli ziyaretçimiz şuan Türkiye’nin en iyi hile sitesi MaxiHile’desin!
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Hile hakkında yorum yap